زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

انگار.برق منا گرفته....

1391/11/7 18:00
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی الان دقیقا 8 ماه و 10 روزته

و باران تندی در حال باریدن می باشد..و قبل از اینکه بخوابی خواببردمت زیر باران و تو با تعجب تعجبنگاه می کردی...دستت را گرفته بودی زیر باران و وقتی خیس شد با لباست خشک کردی.....

هر روز  شیرین کاری هات بیشتر از قبل میشه 3 ساعت قبل داشتم شیرت می دادم که بخوابی ولی فقط نق می زدی و نمی خوابیدی خلاصه مامان را خواب کردی

خواب بودم شاید برای 2 دقیقه که یکمرتبه دیدم یه چیزی محکم خورد تو شکمم برق از سرم پرید چشمام را باز کردم دیدم عروسکت را زدی بهم و داری برای خودت از شکمم میای بالا 

قیافه من هم تعجب

ولی الان خواب هستی مثل یک فرشته ملوس....

ماشاالله یادتون نره....

این دیگه چه مدلشه.....

 

پی نوشت :خانم خانما از نوشابه خیلی خوشتون میاد البته اول از بطری اون و الان از خوردنش

بابایی گفت وقتی که گازش زیاده بگیرم دم بینیش تا ازش بدش بیاد..

ولی مثل اینکه ما خودمون را گول زدیم...

من هم تصمیم گرفتم که شیر بگیرم و ماست کنم و دوغ درست کنم بدم به دخملی و دیگه نوشابه نخریم....نه از این شیر پاستوریزه ها بروم و از خود خانم گاوه بگیرم .تا خیالم راحت باشه....

کوکب خانم زن خانه داری است...قهقهه

راستی عزیزم خیلی خیلی دلم برای کارم و شغلم تنگ شده ولی تو که نمی گذاری هیچ کاری انجام بدم....

عزیزان اگه گفتید که من قبلا چه کاره بودم که دلم براش تنگ شده..

در قسمت نظرات اعلام کنید...

راستی دو تا پست پایین هم تازه اپ شده نگید نگفتم....  

خوب دیگه پاشم برم یه چیزی واسه شام بپزم......

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازنین (مامان ثنا)
8 بهمن 91 3:18
سلام مریم جون کلی خندیدم از دست شیرین کاریای ثنا بلا
خوب دختر خوب تا ثنا نخوابیده ک نباید بخوابی
فداش بشم من


چکار کنم خواب اومد سراغم.
نازنین (مامان ثنا)
8 بهمن 91 3:20
راستی فک کنم یه دفه به من گفته بودی که قبلا خیاطی میکردی
حالا جایزم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یک دست لباس شیک ناقابل اگه دخملی بگذاره.. ثنا جون را ببوس

مامان کوثری
8 بهمن 91 17:00
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم
http://temparti.blogfa.com


چشم حتما
عاشق علي
9 بهمن 91 3:37
بعد از بي خوابي شبانه يه گشتي تو وب شما زدم و خيلي خوشم آمد.


مرسی که بهمون سر زدید.باز هم سر بزنید
مامان شازده اميرحسين
30 بهمن 91 11:11
اصلا نميشه حدس زد!!!
خودتون بگيد ديگه بابا...؟!
راستي شما ساكن كجاي اصفهانيد؟


خیلی راحته یکم فکر کن.
خیابان طالقانی