زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جونم

1391/11/6 0:44
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

ثنای خوشکلم این روزها خوردنی تر از قبل و ناناز تر شده ای

 

عزیزم مطالبی که می خوام الان برات بنویسم دیشب تا ساعت

2 نیمه شب یکبار نوشته ام ولی موقع  ارسال مطلب اینترنت

قطع شده بود و من نمی دونستم مطلب را ارسال کردم و همه

زحماتم بر باد رفت من هم شوکه شدم هیپنوتیزمکلافه...با اون انشای

ضعیفی که من دارم و با اون هواسم نمی دونم بتونم همه را

دوباره برات بنویسم یا که نه.....

بقیه در ادامه مطلب:

عزیزم هر موقع که می خوام بهت غذا بدم تا که بشقاب را

 

می بینی چنان جیغی از سر خوشحالی می زنی که نگو و وقتی

 

 که داخل بشقاب را می بینی اگه رنگش سفید باشه

 

(فرنی یا حریره بادام)که اصلا دهنت را باز نمی کنی ولی اگه رنگ

دیگه

باشه می خوری(سوپ که به خاطر هویچ رنگش نارنجی

می شه ) دوست داری خودت با قاشق  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ غذا بخوری که اگه

 

بهت بدم زندگیمون و موهای سرت صورتت و لباسات را می کنی

غذا ولی یک ذره هم نمی خوری.....http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/cakesmileyf.gifکیک و شیرینی

را خیلی

دوست داری.الحق که به مامانی رفتی ..قربونت برم...

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_huevo Blancoزرده تخم مرغ را که دم دهنت نمی بردی با تمام ترفندها

 

 بلاخره با گوجه دوست داری و می خوری

 

خلاصه اینکه این روزها کار من شده فقط داخل اشپزخونه برای خانمی غذا بپزم...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اصلا یادم نمی یاد کی موهام را شانه زدم کی به ارایشگاه

 

رفتم ...به هیچ کارم نمی رسم در کل هیچ موقعه برای خودم

 

نیستم....یا تو یا بابایی .... 

 

 

 شکلک های شباهنگ

 

 

از پنج ماهگی یاد گرفتی جیغ بزنی و این روزها ولومش

بیشتر

 شده جیغ همراه با خوشحالی.....

عاشق توپ بازی کردنی اگه نشسته باشی که من هم روبه

 

 روت توپ را می دی به من و من تشویقت که می کنم تو هم دس

 دسی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ میکنی و می خندی دوباره دستت را دراز

 

 می کنی که توپ را بگیری وقتی هم که من تشویقت

نمی کنم و نمی گم افرین خودت محکم دس دسی میکنی تا

که صدا می ده می خندی.....اگه توپت را نتونی برداری و

 

باهات فاصله داشته باشه به بابایی نگاه می کنی و میگی

 

(اووووممم،،اووومممممم)یعنی توپ را بهم بده......

باید بعد از اون دستت را بگیرم و دنبال توپ  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ تا تو به

 

توپ لگد بزنی نمی دونم اخه تو را به توپ چه دختر جون...پریشب

 

داخل روروک (اخه روروک را خیلی دوست داری و همچنان با

 

روروک یوسف داری کلاس می گذاری داخل روروک خودت فقط

 

برای بازی با بردش می شینی چونکه پاینش گرد نیست

 

نمی تونی خوب باهاش رانندگی کنی و می خوری تو در و دیوار)

 

نشسته بودی و توپت را به بابایی میدادی و بابایی می برد

 

 پشتش و می گفت توپ ثنا جون کو ...تو هم سریع می رفتی

 

 پشت سر بابا و توپ را می گرفتی و به من می دادی و دوباره

 

 می گرفتی و می دادی به بابایی و همینطور ادامه داشت و

 

می خندیدی...باید برات دست هم می زدیم وگر نه که خودت این کار

 

 را می کردی

 

قربونت برم که با اومدنت  زندگیمون را پر از خوشی و امید کردی....

 

 

شکلک های شباهنگ

 

تازه یاد گرفتی که مثل کرم می خزی وقتی دیدم انقدر خندیدم  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ که

دلم درد گرفت اخه خیلی با مزه سینه خیز می ری و

 

 

 خیلی وقت بود کسی تو فامیلمون سینه خیز نمی رفت و تو

 

طلسم را شکستی ولی خیلی دیر این کار را کردی....اخه الان

 

دیگه باید راه بری ..کنار دیوار یا پشتی که می گذارمت چند

 

قدمی به طرف جلو میای وقتی هم که دستت را ول

 

 می کنم یک دقیقه بدون کمک من می ایستی خلاصه که با این کارت

 

 ارزوی مامان را بر اورده کردی.....هر چند که داری خطر ناک

 

 می شی اون موقع فقط تو روروک که بودی باید مواظبت می بودم

 

 ولی الان باید بیشتر مواظبت باشم....

 

 

شکلک های شباهنگ

 

تا الان چند تا از برگهای گلها را چیدی و کلی هم بعد از این کار

 ذوقیدی..به طرف بخاری که می ری به من نگاه

 

 می کنی که ببینی من بهت میگم داغه دست نزن ..دیشب رفتی

 

سمت بخاری و به هشدار های من اصلا توجه نمی کردی ...اول

 

 انگشت کوچیکه را گذاشتی بعد یکی یکی همه را با احتیاط

 

 امتحان کردی و دیدی انگار چیزی نیست کاملا دستت را

 

گذاشتی من هم اصلا به رو خودم نیاوردم تو هم داخل روروک

 

 بودی سریع فرار کردی و به سمت من اومدی خدا را شکر بخاری

 

 خیلی حرارتش زیاد نبود و چیزیت نشد...بخاری که هیچ چایی را

 

 هم باید امتحان کنی ..http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/lovecoffee.gif

 

 به خاطر دو ماه پیش که انگشتت از بخاری سوخت خیلی از

 

 بخاری می ترسیدی نمی دونم چرا

 

 دوباره می خواستی امتحان کنی ببینی دوباره همونطور

 

می شی یا که نه....

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

خوب خانمی نشستنت هم که به حالت نیم خیزه و یکم دیگه

 

تلاش کنی می شینی...

 

خوابیدنت هم بهتر شده ....و من می تونم به کار هام برسم در

 

 کل دختر خوبی شدی...

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

وقتی سوار روروک باشی هر چه را که بتونی تو خونه جابه جا می کنی

http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hamwheelsmilf.gif...سبد لباسا...جا نانی ...چهار پایه ...سبد

 

اسباب بازی را از روی زمین بر می داری و تمام اسباب بازی

 

هاشا به این طرف و اون طرف پرت میکنی و به اخری که

 

می رسی سبد را می ندازی و با همون یکی باقی مونده بازی

 می کنی..

چند روز پیش جا نانی غیب شد من فکر کردم بابایی سر به سرم

 

گذاشته و نمی گه ولی بعد متوجه شدیم که بردیش دم در اتاق

 

 خواب و برگشتی تو اشپز خونه...نمی دونی چقدر خندیدیم...از

 

دست تو شیطون بلا....به قول دایی جون علی اتیش پاره...

 

حالا چه طوری با اون انگشتای کوچولوت این کار هارا می کنی

بماند....

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

 وقتی بابایی از سر کار میاد اصلا دیگه مهلت بهش نمی دی

 

 لباساشو در بیاره دستات به طرفش درازه و هر چقدر هم برات

 

توضیح می ده که صبر کن عزیزم لباسام کثیفه دستام کثیفه کو

 

گوش شنوا باید بغلت کنه وگرنه گریه می کنی ...شکلک های شباهنگ Shabahang

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

به سی دی بی بی انیشتین علاقه زیادی داری البته فقط به اون

 

 قسمتی که میرسه که شبه و شعر می خونه را اصلا دوست نداری و گریه

می کنی  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  یا که نگاه نمی کنی و با خودت غور غور می کنی وقتی که

 زنبوره میادbienen-025 اصلا انگار نه انگار

 

 گریه می کردی ذوق می کنی قهقههبیا و ببین... هرچه باهات بای بای

 

را تمرین می کردم بهم توجه نمی کردی ولی الان از این

 

 سی دی یاد گرفتی و بای بای میکنی..قربونت برم

 

عروسکم،،باهوشم،،دل نازکم،،

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

از میان میوه ها انار و لیمو شیرین  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ را

 

عاشقشی..سیب و پرتقال را بعضی وقتها .....خیار را برای اینکه

 

 لثه هات می خوارند بهت می دم ولی دوست داری و هر از

گاهی یکمی می خوری..

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_Galleta Mariaبیسکویت را هم اینجوری می خوری دوست

 

 نداری با اب خیسش کنم ..

 

 

 شکلک های شباهنگ

 

یه مجسمه ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩طوطی گذاشتم داخل دستشویی در دستشویی که

 باز میشه از خودت صداهایی در میاری _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ که

 

 یعنی خوشحال شدی (یووه یوووووهههههههه)و باید بری دم

 

دستشویی حالا خوبه چون وقتی خودت را کثیف کردی و به قول

 

 مبینا کوچولو داخل خودت پی پی کردی می خوام بشورمت ذوق

 

 می کنی و گریه نمی کنی...

 

 

شکلک های شباهنگ

 

 

دو ماهه که وقتی می برمت http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/bathtubsmile.gifحمام بعدش بدنت پر از دانه

 

های قرمز می شه و تو گریه میکنی و می خارونی.....دیشب

 

 برای اولین بار پاچه شلوارت را کشیده بودی تا زانوت بالا و پات را

 

 می خاروندی یه عالمه خندیدم برام جالب بود...

 

خیلی خیلی دوستت دارم وروجک.....

 

 

شکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین (مامان ثنا)
7 بهمن 91 1:23
قربون ثنای گلم برم با ولوله بازیاشمریم جون کلی خاطره برام زنده شد وقتی خوندم ک وقت نمی کنی به خودت برسی واقعا هم همینطوره .
انشالله ثنا وقتی راه بیفته از اینم سخت تر میشه دوستم عجله نداشته باش
الان من گاهی از دست شیطنتای ثنا گریم میگیره
ببوس عزیزدلمو


بله از این سخت تر و خطر ناک تر مرسی بهمون سر زدید
مامان شیدا
7 بهمن 91 10:03
قربونت برم من با این همه خوشمزگی هات
مریم جون دوره زمونه عوض شده دختر ها دو برابر پسر ها آتیش می سوزونند اما خودمونیم شیطنت هاشون هم خوشمزه است من که خوندم و کیف کردم قدر این روزها رو بدون که هیچ وقت تکرار نمیشه ثنا جون رو از طرف من ببوس


خدا نکنه خاله جون...چشم بوسیدمش.