زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

7ماه و 9 روزگی

1391/10/5 20:29
499 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم سلام

.....قربونت برم الهی با اون خوابیدنت که همش من را سوپرایز می کنی.....

نیم ساعت پیش بردمت پایین پیش مامان جون و خودم برگشتم که برای شام کدو سرخ کنم چونکه نمی خواستم از بوی سرخ کردن کدو اذیت بشی خلاصه تند،تند غذا را اماده کردم و زودی برگشتم پیشت در را که باز کردم مامان جون گفت که یکم بازی کردی و یکمرتبه خوابت برده من که شدم این شکلیتعجب 

واااااااه چه چیزا ادم می بینه تویی که ٢ ساعت شیر می خوری تا یک ربع بخوابی خود به خود خوابت برده بود.عجیبن غریبا......

قلب ماشاالله یادت نره قلب

حالا ببین چطوری خوابت برده بود.

بعد از بازی

 

دیدی چه طوری خوابیدی عزیزم بعد از بازی با اسباب بازی مورد علاقت سیم تلفن که هنوز هم توی دستته به خواب ناز رفتی..خواب

... از نمای دیگه خوابیدنت ... 

شیطون

مامان جون می گفت وقتی خوابت برده دیگه دستت نگذاشته تا که مبادا بیدار بشی..تشویق

فقط روت را انداخته بود که سرمات نشه.

الان هم بابایی از سر کار اومد بیدارت کنه ..قربونت برم الهی وروجک.

امروز صبح

عزیزکم امروز صبح هم این شکلی خوابیده بودی.

نان خوردن

اینم یه عکس خوشکل از نان خوردنت که اگه جا نانی یا سفره را ببینی جیغ بنفش می کشی که بیا و ببین که چرا بهم نان نمی دید.

وقتی نان را بگیری به هیچ کس نمی دی نیشخند

یک دفعه که داشتی نان می خوردی اقاجون نانت را گرفت چنان جیغی سرش کشیدی که همه از خنده هلاک شدیم.خنده

بعد از اون وقتی بهت میگفتیم نانت را بده پشت سرت می بردی که کسی ازت نگیره.

نوش جان

نوش جانت عزیزم که به یه تکه نان قانع می باشی.

لوس لوسک دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
5 دی 91 20:53
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
پیور گرل
6 دی 91 18:49
طراحی تقویم با عکس کودک دلبندتان اگر مایل هستید تقویمی خاص و زیبا داشته باشید به ما بگویید تا در اسرع وقت برایتان طراحی کنیم
نازنین (مامان ثنا)
8 دی 91 1:17
سلام عزیز دل خاله فدای تو بشم من خوفی؟
چه عکسای ناااااااازی . اینم ماشالله


خوفم خاله جون ثنا جون خوفه حسابی بوسش کن از طرف من.
مامان دوقلوها
12 دی 91 23:06
خیلی جیگر شدی ماشاا...


مرسی خاله جون دوقلوها را ببوس