زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عکس .....

1391/9/24 12:29
511 بازدید
اشتراک گذاری

خاله ریزه و قاشق سحر امیز

سه ماه و نیم

عزیزم این عکس را وقتی 3 ماه و نیمه بودی خونه خاله ازت گرفتم و چون پرده اتاق زهرا جون صورتی بود از نور افتاب رنگ عکسهای تو هم این رنگی شد.

دوستت دارم تنها بهانه زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
24 آذر 91 11:52
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم


چشم سر می زنم مثل همیشه.
معصومه
24 آذر 91 12:09
سلام عزیزم.وبتو خودم پیدا کرده بودم.لینکتم کردم.ندیدی؟راستی ثنا جون خاله رو بوس بوس کن از طرف من یه عالمه.خیلی نازه خدا حفظش کنه.


شرمنده به محض اینکه کامنت را فرستادم دیدم مرسی عزیزم.بوسیدمش یه عالمه و بهش گفتم به زودی زود یه دوست جدید پیدا می کنی ان شاالله.
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 12:31
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ninipics
24 آذر 91 12:39
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com