زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تفاوتها........

1391/9/16 11:58
794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم.دختر گلم زیباترین بهانه زندگی..... اين كارتون هايی بوده كه مامانی و بابايی تو بچگی نگاه می كرديم.خيلی باهاشون خاطره داريم.گفتم بزارم اينجا تا ببينی كه دوره ما چی بوده و دوره شما چی هست.البته زحمت پیدا کردنش را من نکشیدم از تو ی وبلاگ کودک خلاق فردا وبا اجازشون برداشتم .......امیدوارم خوشت بیاد.....

مگ مگ و دوستان زبل

بدو برو ادامه مطلب

 

 

آن شرلی با موهای قرمز

 

خونه ی مادربزرگه

 

پسر شجاع

 

سفرهای میتی کمون

 

هاچ زنبور عسل

 

خاله ریزه و قاشق سحر آمیز

 

بینوایان

 

دروپی داگ

 

حنا دختری در مزرعه

 

بنر

 

 

نیک و نیکو

 

خپل

 

ای کیو سان

 

زبل خان

 

چاق و لاغر

 

میو میو عوض میشه

 

مدرسه موشها

 

گالیور

 

جیمبو

 

نل

 

معاون کلانتر

 

زبل خان

 

وروجک و آقای نجار

 

بارباپاپا

 

جزیره ناشناخته

 

خرسهای مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شیدا
19 آذر 91 9:22
سلام شما ما را بردی به خاطرات گذشته ایده خوبی هست من هم با اجازت این کار را می کنم تا دخترم بداند زمان ما چه کارتونهایی بوده


خواهش میکنم.