زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا به روایت تصویر

1391/9/15 18:36
425 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله یادت نره.......ماشاالله...ماشاالله....

قسم به پا هایی که جز تو در پی هیچ قدم نمیگذارند. 

 

فدای اون خنده هات

 

 با مقنعه خاله چرا کلاس گذاشتی الهی قربونت برم..........

 

  قربون اون نگاه متعجبت.............

 

6 ماه و 18 روز

    

 چقدر بهت میاد مثل یه تکه ماه شدی................

عشیشمی

 ساعت یک نیمه شب تازه دستات را به طرف من دراز کردی که من را بغل کن وقتی بغلت کردم رفتیم تو اشپزخونه تو هم که عشق سبدی تا که سبد را دیدی ذوق زده شدی....من هم چون تو جیغ نزنی و بابایی را بیدار نکنی گذاشتمت توی سبد ...........بقیه هم که به وضوح دیده میشه احتیاج به توضیح نداره........

ساعت 1 بعد از نیمه شب

 

 بدون شرح................

پاهات را ببین

 

 چه کیفی داره برای خودم مستقل شدم...........

شیطون

 

کنکاش کردن ......یعنی این چه طوری باز میشه......بلاخره می فهمم...............

با اون دقتت که داری من را هلاک خودت کردی 

 سر انجام شیطنت...... رفتی روی زمین جورابت را برداری که از توی سبد افتادی..........خدا را شکر من سریع اقدام کردم و تو چیزیت نشد.........

 و سرانجام

 

بلاخره بعد از اون زمین خوردن به این نتیجه رسیدم که........ بخوابم..............این مدلی!!!!!! باید حتما انگشتام اینجوری باشد تا بخوابم...........

بلاخره خوابیدی

 

بعد از یه مدت هم این طوری..........خلاصه این که هر شب تا ساعت 2 یا 3 کارم اینه.......

خوابیدنش را

و این داستان ادامه دارد..........تا بعد..........

الهی خوابهای رنگی و شیرین ببینی عزیزم..............

قسم به دلی که از عشقت همواره در تلاطم است.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دختر عمه
17 آذر 91 18:48
ای جان چرا نصف شبی رفتی توسبد بوسسسسسسسسسسسس