زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

6 ماه و 6 روزگی ثنا دردونه

1391/9/2 12:27
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بقچه عشقم

عزیزم چند وقته موقع خواب همینطور می قلتی و دمرو می افتی دستت را هم دم دهنت می گذاری من هم از ترس خواب ندارم  دیشب از خوابیدنت عکس گرفتم تا صبح به بابایی نشون بدهم که تو خودت صبح قبل از اینکه بابا بره سر کار دمرو خوابیدی بابایی وقتی دید کلی برات ذوغید می خواست بوست کنه من نگذاشتم گفتم الان بیدار می شوی .......با موبایلش ازت عکس گرفت تا سر کار هی تو را ببینه...........از بسکه وروجک هستی اصلا این ماه قد و وزنت زیاد نشده بود خیلی نگرانت هستم....

قدت بود 65.......

وزنت 200/7.............

دور سرت هم 42.............

پس کی می خواهی بزرگ شوی قشنگم دلم اب شد.............. 

 

مدل خوابیدنمه ساعت 3 بعد از نیمه شب مامان اون موقع هم من را ول نمی کنه همش عـــــــــــــکس

شب

 

شب

امروز صبح باز هم دست از شیطنت بر نداشتم و این شکلی خوابیدم....وای چه کیفی داره....

صبح زود

 بلاخره تلاشم را کردم و توی روروک خودم پام به زمین رسید کفشهام را ببین چه نازند چونکه همش دنبال مامانی همه جا را سر کشی میکنم و روی سرامیکها پاهای کوچولوم یخ می کرد مامان این کفش های دوست داشتنی را پام کرد............قربونت.. 

کفش های نازت را ببین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

رضوان مامان رادین
2 آذر 91 22:33
ای جونم مثل فرشته ها خوابیده


مرسی خاله جون رادین جون خوبه


نازنین (مامان ثنا)
3 آذر 91 17:27
فدات بشم تو انقدر ناز میخوابی عزیزکم.
ثنا هم درست عین شما میخوابه (دمر)
انشالله زود زود راه بیفتی خاله جون و دل مامانی رو شاد کنی


این بچه ها خیلی خیلی با حالند و هر روز ادم را سوپرایز می کنند.انشاالله هر دو شون زیر پرچم امام حسین صحیح و سالم باشند.