زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

نیم سالگی ثنا جون

1391/8/27 13:45
873 بازدید
اشتراک گذاری

                  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز       

سلام عزیزم ،عزیزم سلام                          دوستت دارم عاشقتم وسلام

زندگی من و بابات از وقتی اومدی مثل شکل بالایی شده ناز دونه مــــــــــــــا

هووووووووووورررررررررررررررررررااااااااااااااااااااا

عزیزم نیم سالگیت مبارک ..........اینم کادو 6 ماهگی من و بابایی

niniweblog.com

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

                       شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 دخمل گلم بلاخره 6 ماه گذشت و تو نیم ساله شدی باور کن که اصلا بااینکه خیلی خیلی بهم سخت گذشت ولی نفهمیدم چطوری 6 ماه سپری شد.

ان شاالله هزار ساله شویــــــــــــــــــــــــــی...........شکلکهای جالب و متنوع آروین

 نیم سالگیت مصادف شد با روزجمعه و اول ماه محرم 1434.........

برای اینکه جمعه تعطیل بود شنبه که الان باشه و تو خوابی و من دارم برات مینویسم  بردمت واکسنت را زدم ......

اول قدشکلکهای جالب و متنوع آروین بعد وزن شکلکهای جالب و متنوع آروینو بعد قطره بهت داد.که قیافت اول مثل متعجب ها شد چون که تلخ بود ولی بعد لبهات را هم می مکیدی.واکسن را هم روی دو تا رونت زد شکلکهای جالب و
متنوع آروینبمیییییررررمممم خیلی گریه کردی..................❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

الان هم که اذان ظهر را گفت و تو خوابی شکلکهای جالب و متنوع آروین یکم هم تب داری

ولی نگران نباش عزیزم دخمل گلم خودم مواظبت هستم که یک وقت خدایی نکرده تشنج نکنی.............

راستی چون توی روروکniniweblog.com خودت پات به زمین نمی رسید روروک یوسف را برات اوردم و توی 5 دقیقه یاد گرفتی که باید چطوری باهاش حرکت کنی ........

تازه خیلی هم ذوق می کنی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤که می تونی هرجا که دوست داری بروی وقتی که امروز واکسنت را بهت زدیم و برگشتیم خونه نگاه به روروک می کردی و می خندیدی من هم منظورت را متوجه شدم و گذاشتمت توی اون رفتی جلوی کمد و چون 11.gifرا نمی تونستی در بیاوری همینطور جیغ بنفش می زدی ....

هر چه می گفتم جیغ نزن گلوت درد می گیرد به من نگاه می کردی و می خندیدی.......بعد از اون هم رفتی سراغ گل ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤و یکی از برگ هاش را کندی....

و لبخند رضایت می زدی خیــــــلی خیـــــــــــــلی واسه خودت ذوق کردی .....در عوض من هم به کار هام رسیدم.......

niniweblog.com

 

چند روز پیش هم اقاجون اومد دنبالمون تا بریم برای خاله و زن دایی جهیزیه بگیریم وقتی صدای زنگ در را شنیدی چشمات گرد شد و لبخند زدی وقتی در را باز کردم اقاجون که اومد پریدی تو بغلش و گفتی دد دد و دیگه تکرار نکردی ......نمی دونم دوباره کی تکرار می کنی ....

اخه 3 ماهت که بود گفتی اقون و دیگه تکرار نکردی...........در ضمن غذا Food 3D emoticonخوردن را هم شروع کردی من هم برات فرنی درست کردم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤خیلی دوست داری و موقع خوردن این شکلی می شی.

 

 

این عکس جیگر طلا در خانه بهداشت ....بمییییییییییرممممم

 خانه بهداشت6 ماه و 1 روز

 

 این هم شیرین کاری ثنا جون که وقتی داشتم تایپ می کردم یه جیغ بلندی کشید و دستش را گذاشت روی دکمه تقسیم و لام من هم پاکش نکردم .......تا بعدا ببینه چه بلایی بوده.....

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷للللللللللللللللل

ساعت 4 بعد از نیم شب

 

توی این دو عکس خانمی تب دارند و ساعت 4 بعد از نیمه شبه و هر چه من دستمال را می گذاشتم روی پیشانیش بر می داشت و می خواست توی دهنش کنه که من موفق شدم...........

در ضمن تا ساعت 5.30 بیدار بودی و وقتی بابایی بیدار شد که به سر کار بره براش کلی دلبری کردی و هر دو تون سر و صدایی راه انداخته بودید که بیا و ببین......مامان جون ظهر که رفتیم پایین می گفت پدر و دختر صبح الطلوع چه خبرشون بود.....اینقدر می خندیدند.........مثلا تب داشتی قربون اون کارهای با نمکت .......

6 ماه و 1 روز

 

یک نفر به امار غذا خورها اضافه شد.هوووووووووووورااااااااااااااا

مراحل غذا خوردن تصاویر گویای همه چیز...........مامان چه قاشق خوشمزه ای ........چه کیفی داره توی موهام مالیدم...........

مراحل غذا خوردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
29 آبان 91 0:22
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
ثمین
30 آبان 91 14:36
سلام عزیزم لینک شدین! ثنا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
ثمین
30 آبان 91 14:37
سلام مجدد
گلم دستتون درد نکنه که جدا کننده متن و این چیزا رو میزاری و لی کاش قفل صفحه رو هم برمیداشتین تا بشه ازشون استفاده کرد!!


مرسی بهمون سر زدید چشم حتما باز میکنم
نازنین (مامان ثنا)
30 آبان 91 15:07
به به ببین چه خبره . همش 2 روز به وبلاگ ثنا جونم نیومدما
خاله جون نیم سالگیت مبـــــــــــــــــــــــــارک
انشالله تولد 120 سالگیت .
مامانی کیکارو تنها تنها خوردیا
انشالله همیشه ثنا جونم سالم و سلامت باشه زیر سایه مامانی و باباییش


سلام نازنین جون نشد کیک بخریم و جای شما را خالی کنیم.انشاالله ثنا ناز نازی ما هم سلامت باشد.عروسی هر دوشون.
نازنین (مامان ثنا)
30 آبان 91 15:08
راستی مریم جون واسه واکنش اذیتت نکرد؟
حالش خوبه دخملی ما؟


یکم تب کرد ولی خدارا شکر دختر خوبی بود.ثنا جون را ببوس
نازنین (مامان ثنا)
1 آذر 91 11:26
سلام مریم جون. من دیروز اومدم برای ثنا جونم کامنت گذاشتم . کلی خوشحالی کردم برای ثنا جونم یعنی نیومد.
اشکال نداره.
تولد نیم سالگی ثنا بانو مبــــــــــــــــــــــــارک.
انشالله 120 سالگی ثنا جونم زیر سایه مامانی و بابایی خوبش.


مرسی خاله جون از ابراز علاقتون شرمنده من نیومده بودم کامنت ها را ببینم.