زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

چه.... خوشکل شدم

1391/8/17 14:56
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروانه زیبای من

دیروز رفتیم خونه مادر جون که ببرمت حمام 171 Orange Emoticonsچونکه حمامشون گرمایش کف داره و تو سردت نمی شه.وقتی رسیدیم اونجا خاله منیژه و بچه هاش دو تا مادر بزرگها که (مامان بابای خودم )تازه از مشهد اومده بود و برای تو یه کلاه خوشکل شکلکهای مژی جوووووونgصورتی سو غاتی اورده بود.دست گلش درد نکنه من که ازش توقع نداشتم.

خلاصه اینکه از بس توی وروجک سرت را می خوارونی مامنم گفت که یکم ماست را با صدر مخلوط کنیم وروی سرت بمالیموقتی که صدر را با ماست گذاشتیم روی سرت این شکلی شدی girl_cray2.gif و همینطور دستت را روی سرت می مالیدی. برای همین سریع بردمت توی حمام و سرت را شستم تو هیچ موقعه توی حمام گریه نمی کردی ولی امروز حمام را گذاشتی روی سرت از بس جیغ زدی ولی هر جور بود تمیز شستمت و بعد از حمام هم مو هات را خشک کردم و بعد یکم شیر خوردی و 10 دقیقه خوابیدی.بعد تصمیم گرفتیم که برات یکم فرنی درست کنم بهت بدم شاید یکم بیشتر بخوابی.خاله زحمت درست کردنش را کشید و زن عمو هم چون سید بود گفتم اولین باره می خوای غذا بخوری اون بهت بدهconnie_feedbaby.gifاولین قاشق که خوردی این شکلی شدی.ولی بعد اگه بهت نمی داد جیغ می زدی که چرا بهم نمی دی.خدا را شکر دوست داشتی .(چون زن عمو تنها بود گفتم اونم بیاد خونه مادر جون تو خونه تنها نباشه برای همین دنبالمون بود)

عکس در ادامه مطلب

 

قربونت

 

صدر و ماست در 5 ماه و 21 روزگی

 

اولین غذا خوردن

 

91/8/16

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین (مامان ثنا)
21 آبان 91 0:24
آفیت باشه خاله جون.
فرنی هم نوش جونت باشه گلم.


مرسی خاله جون ثنا را ببوس