زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

لوس........لوسک

1391/8/15 17:05
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربان مامان

امروز ساعت 1 بعد از ظهر عمو مسعود زنگ زد و گفت اگه ثنا بیداره بیام ببرمش بالا من هم گفتم بیداره زن عمو اومد و تو را با خودش برد.

من هم از فرصت استفاده کردم و کارهای خونه را انجام دادم.بعد از 45 دقیقه اومدم بالا عمو هم رفته بود سر کار تا من را دیدی از بغل زن عمو پریدی تو بغل من سرتا گذاشتی روی شونم و هی بهم نگاه می کردی و دباره اون کارا تکرار می کردی بعد هم با دو تا دستهای کوچولوت لپ هام را گرفتی لب کو چولوت را می گذاشتی روی لپم و هی ناز می کردی.قربون اون ناز کردنت خیلی لذت بردم  و این کارت یه سوپرایز بود برام.

بعد از اون هم شروع کردی به خوردن شیر واز صدای تخمه شکستن زن عمو دیگه شیر نخوردی و سریع به سمت تخمه ها حمله ور شدی و همه را از توی ظرف به اطراف پخش و پلا کردی.به صدا سریع عکس العمل نشون می دی از 1ماهگی اینجوری بودی.ااااااااااااااااااااااااای جاااااااااااااااااااااااااااان

الان هم با بابایی رفتی پایین پیش مامان جون تا من شام درست کنم (ماکارونی)

بابایی اومد و گفت ثنا خوابش برد خیلی تعجب کردم اولین بار بود که بدون اینکه شیر بخوری خوابیدی عزیزم.من هم گفتم یکم خاطره برات بنویسم.

وااااااااااای مثل اینکه صدای گریه ثنا جون داره میاد 10دقیقه خوابیده.من هم نمی یام دنبالت تا مامان جون تو را بیارد و شام را با ما بخورد چون اقاجون شب نمی یاد مامان جون تنهاست.

حتما الان دوباره مراسم لوس لوسکی داریم.بروم به فریاد ثنا جون برسم.

الانماه و روز داری .هزار سالگیت.........

بــــــــــــــــــــــه امیــــــــــــــــــد دیــــــــــــــــــــدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه النا جون
16 آبان 91 0:36
سلام ماشاءا...خیلی خوشمله ، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید،مرسی
مامان بهراد
16 آبان 91 1:18
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
17 آبان 91 11:18
ای جانم چقدر مامانی رو دوست داره خداحفظش کنه براتون


مرسی خاله جون از این که به وبلاگ من سر زدی ممنون من هم سر می زنم