زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اخ جون ...مسابقه

1391/8/14 18:36
424 بازدید
اشتراک گذاری

از بس ........که دوستت دارم و عاشقتم اخرشتصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

می خورمت حالا.......... ببینتصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اگه نخوردمت.........عروسکمتصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

توجه توجه......مسابقه.........

جایزه ...صد هزار تا بوس نوشابه ای..........

اگه گفتید: لوس لوسک من کدومه؟؟؟؟؟؟؟

5ماه و ده روز

 عزیزم امروز از صبح رفتیم پایین پیش مامان جون الان اومدیم بالا ساعت  5.45

بابایی هم از سر کار اومد و مامان جون هم اش رشته پخته بود همگی با عمه رضوان جات خالی خوردیم.

تو هم غذا را که می بینی از خود بی خود می شی دیشب خانه مادر جون بودیم یک مرتبه موقعی که بابایی شام می خورد از روی پای من پریدی و قاشق داخل سالاد را برداشتی و کردی تو دهنت از مزش خوشت اومد.

با یک ذوقی به من نگاه کردی که بیا و ببین.قربونت برم که اینقدر با مزه ای. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
12 آذر 91 2:46
خدا حافظ تمام بچه ها مخصوصا" ثنای عزیز باشه ...... خوشحالم که شما هم مثل من جواب دعاهای شبانه خودتون رو گرفتین همیشه خوش باشین


مرسی خاله. درسا جون را ببوس