زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/8/2 16:01
343 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکینعروسکم...... امروز بالاخره بابایی بعد از 5 ماه و 8 روز دفترچه تامین اجتماعی را برات گرفت.چونکه شناسنامه بابایی گم شده بود و تا اومدیم در خواست شناسنامه جدید بدیم و نیست کار های اداری را سریع انجام میدند تا الان طول کشید.

هر چند بیمه بودن فایدهای نداره و تمام داروها به غیر از بعضی هاشون ازاد هستند ولی خوب بازم بودنش بهتر از نبودنشه.

امیدوارم هیچ وقت ازش استفاده نکنی و هیچ وقت مریضیت را نبینیم................عزیزم.............

الــــــــــــــــــــهی به حق زهــــــــــــــــــــــرا    

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

تو اصلا شبها معلوم نیست خوابی یا بیدار باور کن بعضی وقتها کم میارم و نمی دانم چه کار کنم می زنم زیر گریه اساسی.

فقط غور می زنی و شیر می خوری تازه حتما باید کنارت دراز بکشم شما هم تا خود صبح شیر بخوری سینه که از دهنت میاد بیرون بیدار می شی و دوباره شیر می خوای.من هم تا صبح از بسکه از یک طرف می خوابم و بهت شیر می دم عین یک چوب خشک می شم.

دو هفته ای می شه که سینه چپم را نمی خوری نمی دانم چرا واز کجا متوجه می شی که کدوم یکی را الان می ذارم تو دهنت.خیلی قشنگ چپ را تا می بینی روتو می کنی اونطرف ولی راست را تا که می بینی سریع قاپ میزنی.الان که این مطلب را دارم می نویسم ساعت 20/1 بعد از ظهره و من از ساعت 8 صبح شروع به نوشتن کردم از بس تو بی قراری می کنی و همش می گی پیش من بشین و با من بازی کن.

به هیچ کاری نمی رسم.توی این عکس دیشب بعد از 2ساعت مک زدن 10 دقیقه خوابیدی.فقط از خدا می خواهم که بهم صبر بده تا بتوانم فرشته کوچولو را بزرگ کنم .

به ادامه مطلب بروید.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

دیشب

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

امروز صبح پا شدم دیدم عین صلیب خوابیدی.

امروز صبح            

عاشقتــــ ــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)