زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا در مراسم آشپزون

1391/7/14 9:48
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

14/7/91

شکلکهای
جالب آروینسلام به زیبای خفتهشکلکهای
جالب آروین

دختر گلم روز چهارشنبه پسر عمه زهره(دایی سید رضا) اومد دنبالمون و با هم دیگه رفتیم خانه عمه زهره سبزی پاک کنیم برای پختن اش رشته معافیت دایی سید رضا تا شب خونشون بودیم بابایی اومد دنبالمون وچون سبزیها زیاد بود و زود تمام نشد پختن آش موکول شد به فردا.

دیروز روز پنج شنبه دایی سید وحید اومد دنبالمون تا برویم و نظاره گر آش پختن باشیم.چون تو که اصلا نمی گذاشتی که من کمک کنم.بچه ها باهات بازی می کردند و من هم مواظب بچه ها که تو را اذیت نکنند.تو را گذاشتند عقب ماشین اسباب بازی تو هم خوشحال بودی.

 

خلاصه بعد از دو روز آش پخته شد و همه از خوردن ان لذت بردند.من و تو هم ساعت 9 شب به همراه دایی سید رضا و زن دایی به خانه برگشتیم بابایی هم دیشب کار داشت و به خانه نیامد.

عکس در ادامه مطلب

ثنا جون و یک عالمه بازیگوشی همراه مهدی و زهرا ،سید مهدی ،سیدابو الفضل.....

ماشین سواری

من را پیاده کنید

از بع بعی ترسیدی

بالاخره با بع بعی دوست شدی

و این هم اش بعد از دو روز بفرمایید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شکیبا نفس
16 مهر 91 11:59
خوشحالمون میکنین به وب دخملی سر بزنین
مامان ثنا جون
22 مهر 91 11:44
دوستت دارم دخترم
مامان ثنا
22 مهر 91 12:06
عاشقتم