زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جون و نماز خواندن

1392/1/23 0:37
533 بازدید
اشتراک گذاری

٢٣/١/٩٢

ای جانم ...

قربون دخمل نماز خونم برم....

امروز بهت گفتم دخترم برو جا نماز(سجاده نماز) را برام بیار ....تو هم بدو بدو رفتی و برام اوردی...ومثل همیشه سرت را گذاشتی روی مهر و مهر را برداشتی بوس میکنی و نازش میکنی...فدات بشم مهربونم....

تا که میگم ثنا جون بریم الله کنیم می دوی به طرف سجاده و سرت را میگذاری روی مهر...

 

خدای من ظهور امام زمان را نزدیک بفرما....

به من و پدر و مادرم صبر بده...

همه مریضها را شفا عنایت بفرما...

این هم دعا کردن من....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین جون
23 فروردین 92 10:30
ای جونم فدای ثناجون بشم ایشالله خدا همه دعاهاتو برآورده کنه



انشاالله...خاله جون ..


الهام
23 فروردین 92 17:37
التماس دعا عزيزم

بووس برا ثناخانوم عزيزم

ديگه خانم شده ها!!!




محتاجیم به دعا....

بعععله.خانم بودم.. خانم تر شدم......

الهام
23 فروردین 92 17:39
مريم جون نميخواي يكم مارو نو لينكات بياري بالاتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شما تو قلبمون اون بالا بالاهایی چکار به لینگها داری عزیزم....شازده را ببوسسسسسسس
نازنین (مامان ثنا)
24 فروردین 92 2:05
ای جانم قبول همه دعاهات کوچولی نازم
فدای دستا و لبای کوچولوت که مهرو بوس میکنی


قبول دعاهای همه عزیزم....
خدا نکنه خاله جون....
زهرا دختر خاله
24 فروردین 92 17:01
ثنا جون دوستت دارم...
[گل
التماس دعا


مرسی زهرا جون ثنا جون هم شما را خیلی خیلی دوست داره...
چشم خاله جون اینبار برای تو هم دعا میکنه...
ma...
24 فروردین 92 23:37
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من: کدلوگوي اين وبلاگ
مهرشاد
26 فروردین 92 19:12
سلام خوبی گلم ===========واییی نگووووووووووووو من بخدا عاشق نی نی هستمممممممممم خخیلی دوستشون دارمممممممممممممممممممممممممممممممم


خوبم....
از این که به وبلاگم سر زدید ممنون....
مامان آنی
31 فروردین 92 15:41
عزیزدلم قبول باشه


مرسی قبول حق...
مامان شیدا
1 اردیبهشت 92 9:36
قربون نماز خوندن و دعا کردنت برم عزیزم
میبینی خانمی وجودشون چه برکتی است خدابرات حفظش کنه من که هر زمان دعایی دارم از الینا میخوام برام دعا کنه و همیشه هم براورده میشه


مرسی خاله جون...
خدا نکنه.....
بله خیلی خیلی وجودشون برکت داره....