زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

برای اولین بار

1391/10/28 10:30
646 بازدید
اشتراک گذاری

٢٨/١٠/٩١

عینکموش موشک من

سلام سلام صد تا سلام به وروجک ناز نازی.....هورا

قبلا گفته بودم که دیگه برای خودت خانمی شدی .....بله خانم

 خانما ..دیروز برای اولین بار گذاشتم پیش مادر جون و مامان

جون و خودم همراه زن دایی ، دایی جون، زن داداش زن دایی و

 عمه خودم رفتم یکم بازار یه حال و هوایی عوض کنم.....2

 ساعت و نیم بازار بودیم ....ولی اصلا حال و هوامون که عوض

نشد هیچی از دل و دماغمون هم در اومد.....کلافه یک نفر از

 خدا بی خبر کیف پول زن داداش زن دایی (زهرا)را که داخل کیف

 دستیش بود را دزدید 140 هزار تومان پول توش بود بنده خدا

 وقتی می خواست پول کاموا هایی را که خریده بود حساب کنه دید که کیف پولش نیست تعجباز زیر چادر چطوری برده بودند خدا

عالمه... خدا از سرشون نگذره ......اصلا همگی اب تو دهنمون

 خشک شد.هیپنوتیزم بیچاره زهرا اشک تو چشماش حلقه زده

 بود.جلوی ما خجالت کشید وگر نه که ... گریهاخه وضعیت مالی

 خوبی هم ندارند اون تمام پولی بود که باید باهاش برای عروسی

پسر عموش خرید می کرد..دیدی عزیزم این هم از مملکت ما و

 این دور و زمونه....افسوس افسوسافسوس هیچی دست از پا دراز تر برگشتیم خونه......نگران

تو هم اصلا گریه نکردی نیشخندو خوشحال و خندان خندهبا اسباب بازی

 هات بازی می کردی ... من را که دیدی کلی دست و پا زدی و

 سرت را گذاشته بودی روی شونم....و خودت را برام لوس کرده بودی...فرشته

من هم یه عالم دلم برات تنگ شده بود....برای بوی بدنت ..اون نگاه زیبات که ادم را دیوانه خودت می کنی..بدون تو چه باید بکنم نمی دانم.....

قربون دختر خوبم بشم.....که همش من را متعجب می کنی..لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا
29 دی 91 11:03
سلام عزیزم خوبی؟ این آدرس فروشگاه منه که تازه راه اندازیش کردم. خوشحال میشم سر بزنی.منتظر کارهای جدید باشید. nadin-shop.ir
مامان شیدا
30 دی 91 9:36
سلام دوست خوبم ثنا جون خوبه ببوسشعزیزم نگفتی خودت چقدر دلت براش تنگ شده بود و چقدر به آغوش و ناز کردناش احتیاج داشتی راستی گفتی برام رمز گذاشتی اما من پیدا نکردم


عزیزم اون مطلب رمز دار فقط یک روز بود بعدا پاکش کردم.شرمنده