زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

نان می خورم ..نان

1391/10/11 12:04
765 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

دوستت دارم

نان خوردن

بقیه ادامه مطلب:

.هر روز یه سوپرایز جدید.

 وقتی که نان را ببینی اصلا نمی توانی خودت را کنترل کنی....

امروز ظهر من داشتم بهت ناهار می دادم که یکمرتبه نانها را داخل سفره دیدی .چنان جیغی زدی و ذوقی کردی که نگو و نپرس.بعد هم نان را گرفتی و .......

دیگه غذای خودت را با هزار زحمت بهت دادم.

 

7 ماه و 15 روز

فدای نان خوردنت بشم حتما حالا می گی چقدر این مامان من ندید بدیده تا که نان می خورم ازم عکس میگیره .

خوب معلومه تا حالا ندیدم بچه ٧ ماهه اینجوری عاشق نان خوردن باشه. 

نوش جانت

...نوش جانت عزیزکم...

7ماه و 14 روز

دیشب ساعت 1 بعد از نیمه شب یکمرتبه دیدم صدای جیغ زدنت اومد

niniweblog.com

من هم رفته بودم واست اب بیارم بدو اومدم دیدم با عروسکت درگیر شدی داری به زور پستونکش را از دهنش می کشی بیرون چونکه نمی تونستی جیغ می زدی بابایی  بیدار شده که چی شده بله خانم دوباره حسودیش گل کرده کلی خندیدیم بعد هم پستونک را گذاشتی تو دهن خودت و شروع کردی به خوردن اخه عزیزم هر چیزی که خوردنی نیست..

 

فدات بشم

امشب وقتی بابایی از سر کار اومد داشتی می خوابیدی خوابولی تا که صدای بابایی را شنیدی چشمات عین دو تا گردو باز شد و یه لبخند زیبا زدیلبخندبابایی هم اومد بغلت کرد و به قول مامان جون که می گه وقتی که ثنا جون و بابایی به هم می رسند زلزله میاد ...زلزله شد.

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

دیگه تا اخر شب فقط به بابایی نگاه می کردی وقتی بابایی نگات می کرد  قهقهه می زدی خیلی خوشحال بودی.نیشخند

امیدوارم همیشه همینطور خوشحال باشی و هیچ موقعه غمگین و خسته و مریض نباشی ....

...امین یا رب العالمین... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)