زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

دخملی 7 ماهه شد..

1391/9/26 8:30
477 بازدید
اشتراک گذاری

      

 

                      

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

 خدا حافظ ماهگی و سلام ماهگی

یک ماه دیگه هم به سلامتی تمام شد و من دخمل خوبی بودم.

مبارک مبارک  ماهگیم مبارک........

امروز با مامانی میرم خانه بهداشت برای قد و وزن برگشتم براتون میگم که چقدر تپل شدم مپل شدم...ننر شدم ....خوشجل شدم.....

فعلا بای بای...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شیدا
27 آذر 91 2:06
رویت به سرخی انار ..شبت به شیرینی هندوانه ..خنده ات مثه پسته ..و عمرت به بلندی یلدا.. عزیزم یلدا مبارک


مرسی و همچنین.
نازنین (مامان ثنا)
28 آذر 91 1:55
الهی فدات بشم 7 ماهگیت مبارک خاله جون
ای جانم. انشالله 120 ساله بشی عزیزم.


از اینکه به وبلاگم سر می زنی ممنون خاله و دوست خوبم.
نازنین (مامان ثنا)
28 آذر 91 1:58
مریم جان درباره بی بی انیشتین ازم پرسیدی دوستم . من برای ثنا نگرفتم ولی دوستام گرفتن و خیلی راضی بودن .
به نظر من برای ثنا که 7 ماهست بگیری بد نیست به شرطی که با تکرار زیاد براش هر روز براری.
امیدوارم تونسته باشم بهت کمکی کرده باشم


مرسی از کمکتون خاله جون.
مامانی محمد طاها
28 آذر 91 17:23
سلام خوشکل موشکل چقدر بزرگ شدی اولین شب یلدا مبارک مبارک مبارک
حتما بهت خوش میگذره خیلی دوستتتتت دارم نی نی با نمک
همه لحظه هاي پاياني پاييزيت پر از خش خش آرزوهاي قشنگ(پيشاپيش يلدا مبارك)


یلدای شماهم مبارک باشه خاله جون