زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

کاردستی و وسایل پیش دبستانی

1396/8/16 18:39
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام دختر عزیزم
الهی من فدای تو که اینقدر مهربونی
امروز اومدم از کاردستی هایی که تو خونه
درست میکنی برات بگم
تا پیش دبستانی هستی که هستی رسیدی خونه لباساتا بعضی

از روزا که خسته نیستی اویزون میکنی سر جاشون و سریع

دستات رو میشوری ناهار میخوری و یکم از کارای کلاستون

میگی و بعد اگه که بخوای میری یه استراحت یکی دو ساعته

و یه خواب راحتی میری ولی اگر نخواسته باشی بخوابی باید

یا کاردستی درست کنی یا اینکه نقاشی بکشی ...

از سه سالگی نقاشیات قشنگ بودن همه مفهوم

و معنی داشتن الان که دیگه شدی پیکاسو...عاشقتمبوس
دیروز به تنهایی رفتی تو اتاقت و برای من کاردستی درست کردی اوردی

بهم میدی میگی تقدیم به مامان خوب و خوشکل و مهربونم

دوستت دارم مامانی گلم..


بغلت کردم کلی فشارت دادم

خیلی زیاد عاشق کاردستی هستی

 

 

 

 

کتاب های زبانت که از پیش دبستانی بهت دادن

 

 

 

 

 

 

 

کیف پیش دبستانی با عکس زیبای خودت

 

 

 

اینم دفتر نشانه ها که با کتاب ادینه ات هر 4شنبه

با خودت میاری خونه انجام میدی و شنبه میبری مهد

 

 

 

اینم دفترچه یادداشتت که خودم یا خاله هات خواسته باشیم چیزی بنویسیم 

داخل این دفترچه مینویسیم

 

 

 

این هم برگه های مسواک و خوابت

که هر ماه عوض میشن

 

 

 

شعر هفته

 

 

 

شعر کودک 6 ساله

 

 

 

 

 

 

 

ان شاءالله که کتابهای دانشگاهت 

موفقیت هات رو جشن بگیرمبغل

پسندها (1)

نظرات (0)