زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

لباس های جدید

1396/7/19 16:07
560 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به عشق های من ..محبت

تصمیم گرفتم وبلاگاتونا یکی کنم چون نمیتونم به هر دوش سر بزنم

و به روز رسانی کنم و بعضی از کارا هم که یکی هست مثل

مسافرت و مهمونی و غیره که هم باید برا تو بنویسم هم

برا سبحان واسه همین گفتم یه جا باشه بهتره..
امیدوارم بعدا منو سرزنش نکنین ...


دیروز واستون رفتیم خرید لباس پاییزه گرفتیم .

و شما با لباسهاتون کلی پز دادین

چند تا عکس ازتون گرفتم براتون میزارم تا یادگاری بمونه ...

 

قربونت برم مرد من..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همش زیر مبلا و میز ها باید پیدات کرد اصلا ارام و

 قرار نداری یه لحظه نمیشه ازت چشم برداشت..

و از اجی بگم که بهترین اجی دنیا رو داری انقدر مهربون و

فداکاره که نگو همش باهات بازی میکنه شما هم بدجور باهاش

کنار میای صبح که میره پیش دبستانی شما همش بهانه میگیری

تا صدای ثنا جون میاد چنان ذوقی میکنی که نگو و نپرس شبا نمیزاری

بره بخوابه سینه خیز میری پشت در اتاقش و در میزنی و صداش

میزنی وقتی در رو باز میکنه میخندی و سینه خیز فرار میکنی

همش دوست داری باهاش بازی کنی..

قربون جفتتون بوس

خدایــــــــــــــــــــا شکرت که فرشته های زیبا و نازت رو به من دادی..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سبحان جون 8 ماه و 2 روز سن داره

ثنا جونم 5 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
16 اردیبهشت 97 9:51
عزيزم.خدا حفظشون كنه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سپاااس از محبتتون بوس