زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مهر ماه

1396/7/17 12:20
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم..


دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها، آرامش وقت بی قراری ها،

عاشقانه ای هنگام غروب،


دختر یعنی تفسیر جمله ی “دوستت دارم” یعنی خدا هم زیباست،

عجب نقاشی خوبی است


دختر یعنی دختر، مادر، معصومیت تا بی نهایت…

روز یکشنبه
96/7/16 که روز جهانی کودک بود اومدم پیش دبستانی تا از

خاله سحر از کارات و وضعیتت تو پیش دبستانی مطلع بشم .

که خاله سحر گفت عالی هستی .

بیشتر به خاطر بهونه هایی که میگرفتی اومدم پیش خاله ..
روز شنبه هم شما نماینده شده بودی و کلی خوشحال بودی .

بهت گفتم حالا که نماینده شده بودی وظیفه ات چی بود گفتی

که کمک خاله جایزه های بچه ها رو دادم(که مداد تراش بود)

و خمیر بازی هاشونا دادم تا ببر خونه اسماشونا بزن روش

بیارن برا خاله و دیگه کمک خاله وسایل نقاشی بچه ها رو دادم

و کلی کارای دیگه ..خدا رو شکر که شما بلاخره نماینده شدی وگرنه

من هر روز به شما جواب پس میدادم که تا اینکه خاله نجاتم داد و شما نماینده شدی..
هر شب قبل از خواب اتاقت رو مرتب میکنی و میخوابی ..

تازه بعد از مرتب کردن به من میگی که من اتاقم

رو مرتب کردم نبینم بری ریخت و پاش کنیاتعجبخنده

چقدر من همش کار کنم شما زحمتهای منو حدر بدین...خندونک

هر روز دم در خونه که منتظر سرویس هستیم یه همسایه داریم

که هر روز شلنگ اب رو دستش میگیره و دم در خونه رو میشوره تو

هم میگی مامان این همسایه بی انصافه باز داره اب رو هدر

میده چرا این همه بی فکره و حرص میخوری...

میگی مامان وقتی همسایه مرد خدا میبردش جهنم چون داره اصراف میکنه.

واقعا متاسفم برا چنین ادم های بی فرهنگ و بی فکر...


وقتی من لباس میشورم خودت میبری پهن میکنی تا خشک بشه

و جمع میکنی تا میکنی و مرتب داخل کمدت میزاری ..
خیلی به من کمک میکنی .قربونت بشم من..
در ضمن هر روز بهونه میگیری که من نمیرم مهد چون خاله نمیزاره کنار عسل بشینم ...

بهش میگم دلم درد میکنه نمیزاره تغذیه بخورم ...

چرا منو با سرویس میفرستین من دوست دارم با شما برم ..

چرا خاله منو کنار خودش نمیشونه...

و این بهونه هایی هستن که من هر روز بایدشما

رو مجاب کنم و با بوسه و نوازش بفرستمت بری ..
دیگه یادم نمیاد کلی نوشته بودم همشون یکدفعه پریدن...

 

 

نقاشی سمت راست رو کشیدی برا خاله بردی بهش نشون دادی ستاره برات زده...
دفتر نقاشی سمت چپ رو مبینا بهت داده جایزه..
و مداد تراش و خمیر بازی هم تو پیش بهت دادن..مبارکت باشه عشقم.

 

 

 

دم در خونه منتظر سرویس هستی..فدات

 

 

 
 

این ماسک رو تو کلاس درستش کردین..و دم در وقتی میخواستی
از سرویس پیاده بشی زده بودی رو صورتت تا دیدمت به خاله سرویستون
گفتم این کیه امروز به جای دخترم اوردیش خاله چنان تعجبی
کرد که نگو فکر کرد جدی جدی یه نفر دیگه رو اورده..خنده
 
آفرین دختر نازنینم با این کاردستی زیبات..
 
شما 5 سال و 4 ماه و24 روز سن داری
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)