زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عزاداری در مهد

1396/7/13 21:54
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دختر مهربون و خوش اندام منمحبت

امروز از پیش دبستانی با این برگه اومدی خونه و

البته کیفت با یکی از بچه ها جابه جا شده بود چون هنوز

عکس روی کیفت رو نزدن واسه همین دوستت کیف

شما رو برده بود زنگ زدم پیش گفتم.

خالتون گفت اشکال نداره فردا جابه جا میکنیم

شما هم ناراحت که چرا کیفتا برده

تا اینکه با توضیحات من قانع شدی..

روزای چهار شنبه باید دم پایتو بیاری خونه تا بشورم

و شنبه با خودت ببری شما هم به خودت زحمت نداده

بودی تا کفش بپوشی کفشاتو دست گرفته بودی

و دم پای رو پوشیده بودی تو سرویس کفشتا

جا گذاشتی بابا هم رفت دنبال سرویست

و کفش رو ازت گرفته قبل از تاسوعا و عاشورا بود

کلی ناراحت شدی که چرا من همش خراب کاری میکنم.گریه

 

 

تو برگه همینطور که می بینی نوشته باید

چادر و مقنعه مشکی سر کنین .

منم سریع یه چادر قاجاری و یه مقنعه گره ایی  

مشکی واست دوختم تا شب موقع خواب اماده شد

صبح هم پوشیدی مثل زنان کوچک شده بودیبوس

قربونت برم انقدر دوستشون داشتی هزاربار

ازم تشکر کردی چادر قبلیت کوچیکت شده بود

واسه اینکه چادرت اندازه ات بود خوشحال بودیخندونک

مرسی مامان خوبم که واسم همه چیز میدوزی بوس

قربونت برم مامان مهربونم

 

 

 

 

دختر نازم موقع رفتن به پیش دبستانی با تیپ

مشکی فدات بشم که انقدر بهت میادبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از وقتی میری پیش دبستانی غذا خوردنت بهتر شده و

ساعت نه میخوابی و ساعت هفت بیدار میشی شکر

خدا که خودت همکاری های لازم رو انجام میدی..

اتاقت و لباسات همیشه مرتب و منظم هستن

همه جا رو دستمال میکشی و به من میگی مامان

اتاقمو مرتب کردم نبینم بری ریختا پاش کنی.تعجبخنده

کمک من همه کاری انجام میدیبوس

دختر که داشته باشی غم نداری مخصوصا

کسی مثل تو که انقدر مهربونی...

 

 

موقع عزاداری ازت فیلم برداری کرده بودن شما هم

جلو همه بچه ها شعر کربلا رو خونده بودی و همه واست

صلوات فرستاده بودن وقتی اومدی کلی خوشحال بودیجشن

 

 

 

 

اینم وسایل پیش دبستانی که خاله خودش همه

رو فراهم کرد و من فقط جلد کردم و برچسب زدم..

 

 

 

 

 

 

 

و اینم سبحان شیطون بلا در نبود شما و الویه درست

کردن من که تلفن زنگ خورد رفتم جواب بدم نمیدونم

چطوری خودتو به کاسه رسونده بودی و به سر و صورتت

مالیده بودی و دس دسی میکردی

به شصت پات مالیدی و داری میخوریخنده

 

 

 

 

 

 

 

قرار شد وبلاگتونو یکی کنم چون نمیرسم هر دو

رو به روز رسانی کنم یک جا باشه بهتره...

عزیزای دلم 

ثنا جون شما 5 سال و 4 ماه و 18 روز سن داری

سبحان جونم شما 7 ماه و 28 روز سن داری

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)