زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ادامه پست پایین

1396/2/27 14:10
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

امیدوارم که وقتی این پست رو میخونی سالم و سلامت باشی

بلاخره تصمیم گرفتیم که واست تولد بگیریم ولی خیلی خودمونی و کوچولو

بابایی رفت برات یه کیک خوشگل خرید و منم با چند تا بادکنک

خونه رو تزیین کردم اینم فقط به خاطر دل خوشی شما...

خیلی خوشحال بودی

مهمونامونم ...

دو تا زن دایی ها با میکاییل و یوسف

دو تا خاله ها با حسین و زهرا و مهدی

عمه رضوان و حلما

مادر جون و مامان جون 

من و بابا همین ...

خیلی خودمونی و کوچولو برگزار شد.

انشاالله سال دیگه خونه خودمون...

 

 

کیک تولدت که بابایی تو دقیقه نود رفت واست گرفت

 

 

و ژست های مختلف وروجک خونه ما..بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم نمیدونم فازتون چیه؟خنده

حسین خاله زهرا و شما تعجب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان جون شما و بابا و سبحان

 

 

اینم سبحان خوشگله عزیز اجی..

اول تولد خواب بود..

 

 

فدای جفتتون

 

 

عزیزم سبحان اصلا خواب واروم و قرار نداره با وجود اینکه همیشه

بابا و شما کمک میکنید ولی باز سبحان خیلی

از وقتمونا میگیره نمیتونم زیاد واست بنویسم..

کادو هم خودم گفتم واست نیارن..

ولی باز با این حال کتاب و دفتر و خودکار و پانچ که بچه ها برات اورده بودن

یه نیم ست هم زن دایی و میکاییل برات اوردن بودن

ممنون از همشون.بوس

پی نوشت..

لباسی که پوشیدی مامان جون از کربلا

واست اورده خیلی دوستش داری.

مامان جون 24 اردیبهشت از کربلا اومد با عمه پری رفته بودن

ساعت 3 نیمه شب رسیدن ...

 

روز معلم تو تلوزیون در مورد معلم صحبت میکردن برنامه ایی

بود به نام معلم مثل مادر تا دیدی گفتی مامان الانه که اشکم

در بیاد دلم برا خاله ام که کلاس خلاقیت بود تنگ شده ..گریه

فدای مهربونیات عزیزمبوس

 

عشقای من تا این لحظه....

ثنا جون...5 سال و 1 روز

سبحان جون..3 ماه و 10 روز

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغ
6 خرداد 96 18:01
سلام مریم جان خوب هستید؟ خوش اومدید خوشحال شدم از برگشت دوبارتون به به مبارک باشه 4 نفره شدن خانوادتون رو خدا حفظ کنه براتون کوچولوهاتون رو 5 ساله شدن ثنا گلی هم مبارک هزارماشالله کلی خانم شده
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون از شما قربونت لطف دارین زنده باشین عزیزم