زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

(43) ماه = سه سال و 6 ماهگی

1394/8/26 23:42
279 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عشقم  ورودت را به 3 سال و 6 ماهگی تبریک میگم...

بوس

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

برای تویی که قلبم منزلگه عشق توست

برای تویی که احساسم از ان وجود نازنین توست.

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک حود کردی

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است.

برای تویی که قلبت پاک است..

برای تویی که عشقت معنای بودنم است.....

 

 

عزیزم یک ماه دیگه هم با تمام خاطرات و خوب و بدش تمام شد ...

توی این ماه بعد از یک هفته که باکارتهای تراشه های الماس

کار کردی اونم با میل خودت چون من تصمیم گرفته بودم که بهت یاد

ندهم تا از درس و مشق بعدا خسته نشی ولی خودت دوست داری

و اوردی و به اصرار گفتی برات بخونم منم قبول کردم روز هفتم بود

که اوردی بخونم برات تا شروع کردم دیدم خودت قبل از اینکه

من بهت بگم تند تند میگی 

بستنی،جوجه،کتاب،مامان،بابا،محمد،لانه،گنجشک

افرین دختر باهوشم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)