زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

خاطرات ماه رمضان 1394

1394/6/4 1:22
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره زیبای من سلام ماه تابان من 

امیدوارم هرجا که هستی و این پست را میخوانی صحیح و سالم باشی 

امسال هم خیلی زود ماه رمضان از راه رسید و ما یک ماه مهمان خداوند هستیم 

دوستت دارم عزیزم 

امیدوارم که هزاران ماه رمضان را تجربه کنی....

 

 

و روز جمعه 94/3/5

بعد ازظهر رفتیم باغ برای ابیاری که شما از بس روی این شنها بازی کردی 

رفتی بالاشون اومدی پایین و اواز خوندی دیگه حسابی خسته شده بودی 

خیلی بهت خوش گذشت .....

و برای افطار هم رفتیم خونه مادر و اقاجون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوابیدن ثنا جون بعد از یه روز بازی و دویدن در باغ

 

 

 

این ادم اهنی و ماشین جنگی را با بابایی درست کردید ....

کار هر شب و روزتون شده بود درست کردن یه وسیله ایی یا خانه .....

 

 

 

 

عکسهای پایین 94/3/8

دوازدهم ماه رمضان

که من افطار را اماده کردم و با همدیگه سه تایی رفتیم میدان امام 

افطار را خوردیم و ساعت 8 به خانه برگشتیم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موقع خوردن افطار شما بازی میکردی...

 

 

 

 

94/3/11

از طرف کار بابایی تالار به صرف خوردن افطار دعوت بودیم خیلی بهت خوش گذشت...

15 ماه رمضان 1436...ولادت امام حسن مجتبی...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم نشستنی خوابیدی و قبل از اون هم خوردی زمین سر زانوت زخم شد..

 

 

و این هم خوردن بستنی شما که فقط دوست داری اول

خوب اب بشه  و بعد بخوری

 

 

این هم یه عکس زیبا از درخت توی باغ 

این هم یه گل افتابگردان که ارتفاعش به سه متر میرسید

 

 

 

 

 

به من تو پختن افطار کمک میکنی داری سیب زمینی پوست میکنی

 

 

 

تازه از خواب بیدار شدی هنوز تو شوک هستی...

 

 

 

 

 

 

شبهای احیا و امامزاده محمد باقر و دختر ناز دونه منبوس

94/3/17

 

 

 

 

 

 

 

 

یک روز بعد شبهای قدر برای خوردن افطار رفتیم باغ

و شما تو حوض داری اب بازی میکنی..

 

 

 

 

 

و خوابیدن شما با عروسکت در روز 29 ماه رمضان 

قربونت برم من عشق منی

 

 

 

 

 

 

و این هم گلرنگ های تو باغ که عاشق چیدنشون بودی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای تو دختر نازم بشم

سن جون 3 سال و 2 ماه سن دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)