زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اولین کفش سوتی

1392/2/24 14:20
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته مهربونم

ببخش دیر به دیر میام این روزها سخت در گیر فراهم کردن وسایل تولدت هستم ..عکسهای اتلیه روز شنبه اماده شد خیلی قشنگ شدند...

ولی متاسفانه وقت ندارم برات بگذارم سر یه فرصت مناسب انشاالله.....

الان هم این شکلی خوابیدی...

 

تولدت روز جمعه ساعت چهار بعد از ظهر...

دوستان تشریف بیاورید...بفرمایید تولد....

خوب عزیزم اصل مطلب اینکه..امروز رفتیم با خاله و مادر جون میدان امام برات یک جفت کفش سوتی خریدیم..وای که چه ذوقی میکردی ...تند تند راه میرفتی و از صداش خوشت اومده بود...

وقتی همچین کفشی را پای یه بچه ای میدیدم میگفتم که چه اعصابی مامان باباش دارند...الان میبینم که صدای همون کفش ازار دهنده چقدر دلنوازهنیشخند

قربون اون پاهای کوچولوت نانازی من..

عکس گرفتم بعدا میگذارم......

هورافقط 2 روز دیگه مونده که به دنیا بیای ...هورا

بغلوای که اون روز برای من و بابایی چقدر شیرین بود....بغل

یادش بخیر...

خدایا شکرت....

ماچبوسسسسسسسسسسسسسسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
24 اردیبهشت 92 15:03
سلام مریم جون

خوبی؟؟ثنا جون خوبه؟؟

خسته نباشی!کمک خواستی بگو!!ما دعوت نیستیم!!

یادم باشه ازت بپرسم چیکارا کردی منم برا امیرحسین از الان استرس دارم!!

نگو نگو که چه روز قشنگی بود روز تولد گلهامون!!

خسته نباشی

اگه کاری داشتی خوشحال میشم خبرم کنی

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تولدت مبارک ثنا جوووووووووووووووووووووون







سلام الهام جون خوبیم مرسی..
شرمنده از بس سرم شلوغه همه چیز را فراموش کردم..درکم کن..کم لطفی از من بوده
تشریف بیاورید ادرس که دارید...منتظرتونم...
ممنون از لطفتون ...
بوووووووسسسسسسسس

مامان حسین جون
24 اردیبهشت 92 17:03
آخخخ جون تولد دعوتیم !!!!
ببخشین سلام یادم رفت ازبس ذوق کردم واسه تولدسلام علیکم مامانی ثنا جون همونه بگو چرا دیگه نیستی در تدارک یه جشن باشکوهی برای ثناسوگلیمون ایشالله که 120ساله بشه عزیزدلمون بوووس بوووووس خیلی دوستت داریم خوشکل خاله


سلام نکرده عزیزی...
بله خاله رفتیم برای یه تولد باشکوه کوچولو خودمون را اماده کنیم...
قدمتون سر چشم تشریف بیاورید....
من هم شما راخیلی دوست دارم خاله جون .
ارشیا
25 اردیبهشت 92 21:38
تولد ثنا ی ماهرختون مبارک باشه انشالله با نوه و نتیجه هاش تولدهاشو همچنان شادمانه بگیره . جمعه خدمت می رسیم


خاله جون مرسی که بهمون سر زدید و تبریک گفتید...منتظرتونیم..بوسسسس